Kort før sommerferien implementerede DDD et nyt medlemssystem, Membersite, som er udviklet med stort fokus på intuitiv og let navigation. Det er sket med et ønske om at forbedre sikkerheden og ikke mindst brugeroplevelsen for både medlemmer og medlemsvirksomheder.
Med Membersite har DDD opgraderet sit medlemssystem fra 2012 til en moderne platform, der sikrer fuld overensstemmelse med de nyeste bogførings- og regnskabslovgivninger. Det nye medlemssystem er det første i rækken af systemudskiftninger, som skal være med til at automatisering forretningsgange og tidligere manuelle processer.
CFO i DDD, Trine Sjøstrøm Stage, udtaler:
- For foreningen betyder det en effektivisering af vores arbejdsprocesser, hvor digitalisering, automatisering og bedre dataudnyttelse vil frigive ressourcer, der kan bruges på at skabe mere værdi for medlemmer og medlemsvirksomhederne. Vi får også en robust dataplatform, der giver os overblik og indsigt i medlemstal, økonomi og aktivitetsniveauer, hvilket styrker vores beslutningsgrundlag.
Trine Sjøstrøm Stage lægger vægt på, at medlemmerne vil opleve en forbedret og mere brugervenlig selvbetjeningsportal.
- Membersite tilbyder et samlet sted, hvor medlemmer og medlemsvirksomheder blandt andet kan administrere deres oplysninger, tilmelde sig arrangementer og få adgang til vigtige dokumenter og ressourcer. Dermed bliver det lettere end nogensinde at få mest muligt ud af medlemskabet, og opgraderingen vil gøre DDD endnu stærkere og mere fremtidssikret.
Funktioner og fordele ved Membersite
På Membersite finder du blandt andet:
- Min profil: Her opdaterer du dine personlige og virksomhedsoplysninger, så vi altid har de nyeste data.
- Arrangementer: Tilmeld dig og eventuelle medarbejdere til spændende arrangementer, kurser og webinarer direkte gennem platformen.
- Mine medlemskaber: Få et overblik over dine medlemskaber
- Filer: Find og download relevante dokumenter og vejledninger. Alle filer, der ligger bag login på hjemmesiden, skal hentes i filmapper på Membersite.
Afhængigt af dine medlemskaber får du adgang til forskellige foreninger og faggrupper. Tillidsvalgte og formænd for regionalforeninger kan via særlige adgange også bruge Membersite til at administrere lokale medlemslister, oprette arrangementer, trække statistik og sende e-mails til medlemmerne.
For medlemsvirksomheder er der nu også let adgang til indberetning til brug for kontingent- og barselsopkrævning.
Login og adgang
Du kan tilgå Membersite via Mit DDD på forsiden af ddd.dk. Mit DDD er for medlemmer af Den Danske Dyrlægeforening inklusive faggrupperne, Dyrlægevirksomhedernes Arbejdsgiverforening, Ansatte Dyrlægers Organisation og Veterinær Lederforening.
Du vil blive bedt om login for at få adgang til din personlige side på Membersite. Dette sikrer, at det kun er dig, der har adgang til dine personlige oplysninger. Som noget nyt kan du benytte MitID for nem adgang.
For at logge ind på hunde- og katteregisteret skal du bruge praksislogin som hidtil. Denne adgang finder du også under Mit DDD.
Hvis du oplever problemer med login, er du velkommen til at kontakte DDD på ddd@ddd.dk eller tlf. 3871 0888.